getor agregat pradotworczy agregaty eps system

powered by

agregat prądotwórczy Iveco eps system
25 kw Agregat
25 kw agregat prądotwórczy i większe
agregat prądotwórczy 25 kw i większe
Wielu naszych klientów przy wyborze generatora skupia się przede wszystkim na silniku. W kierowanych do nas zapytaniach potencjalnych nabywców interesuje przede wszystkim wysoka niezawodność, niskie koszty eksploatacji, wydłużone okresy między przeglądami oraz łatwe przestrzeganie wymogów ochrony środowiska. Cena jest mniej ważna, ponieważ dobry generator szybko się zwróci. W takich przypadkach oferujemy agregaty prądotwórcze serii GI wyposażone w najnowocześniejsze silniki FPT IVECO MOTORS (Fiat Powertrain Technologies). Jest to firma powstała w 2005 roku, która w budowie silników wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie: innowacyjną architekturę, głowice wielozaworowe, turbodoładowanie, sterowane elektronicznie wysokociśnieniowe układy wtryskowe.

SERIA GETOR GI – Agregaty wyposażone w silniki Iveco

Silniki są dostępne z systemem wtrysku sterowanym mechanicznie lub elektronicznie. Agregaty GETOR GI są dostępne w standardzie z silnikami bezemisyjnymi, Stage 1 lub 2 – spełnią wymagania maszyn stacjonarnych. Wersje zgodne z Stage 3A są dostępne dla aplikacji mobilnych. Na przykład najmniejszy generator 25 kW jest dostępny w wersji niezabudowanej (na ramie), zamkniętej i kontenerowej. Wersja z obudową posiada tłumik zamontowany wewnątrz, drzwiczki serwisowe (zamknięte), okienko do odczytu wskazań przyrządu oraz wyłącznik bezpieczeństwa umieszczony na zewnątrz stalowej obudowy malowanej proszkowo. Wszystkie trzy wersje mają gniazda jednofazowe i trójfazowe z zabezpieczeniami, systemami zdalnego monitorowania i ładowarką akumulatorów. Zatwierdzone podwozia są dostępne dla wersji zamkniętej i kontenerowej. Pracą każdego z agregatów można sterować poprzez ręczny, automatyczny lub automatyczny panel sterujący z automatycznym systemem przełączania rezerw. Kolor obudowy to wybór klienta. Oferujemy również agregaty prądotwórcze z silnikiem Volvo Penta

specyfikacja GETOR GI

Typ nieobudowany Typ obudowany Moc awaryjna [kVA / kW] Moc ciągła [kVA / kW] Zużycie paliwa [l/h] Karta katalogowa
GI 22 N GI 22 S 25,3/ 20,2 23,0 /18,4 8,3 PDF
GI 33 N GI 33 S 34,8/ 27,8 31,5 /25,2 8,3 PDF
GI 44 N GI 44 S 35,9/ 36,7 41,7 /33,4 10,6 PDF
GI 55 N GI 55 S 55,0/ 44,0 49,9 /39,9 11,6 PDF
GI 67 N GI 67 S 66,2/ 53,0 60,0 /48,0 13,7 PDF
GI 82 N GI 82 S 82,2/ 65,8 74,8 /59,8 17,1 PDF
GI 94 N GI 94 S 92,1/ 73,3 83,4 /66,7 19,4 PDF
GI 110 N GI 110 S 110,4/ 88,3 100,4 /80,3 22,0 PDF
GI 143 N GI 143 S 139,5/ 111,6 126,8/101,4 29,3 PDF
GI 143+ N GI 143+ S 145,2/ 116,2 131,6/101,4 29,3 PDF
GI 176 N GI 176 S 191,8/ 153,5 174,0/139,2 36,6 PDF
GI 220 N GI 220 S 226,0/ 180,8 205,6/164,5 42,1 PDF
GI 275 N GI 275 S 275,0/ 220,0 250,0/200,0 55,3 PDF
GI 275+ N GI 275+ S 289,8/ 231,8 266,5,0/213,2 55,3 PDF
GI 330 N GI 350 S 330,0/ 264,0 300,0/ 240,0 66,6 PDF
GI 330+ N GI 330+ S 349,1/ 279,3 321,1/256,9 66,5 PDF
GI 385 N GI 385 S 385,0/ 308,0 350,0/280,0 70,0 PDF
GI 440+ N GI 440+ S 451,0/ 360,8 410,0/328,0 87,5 PDF
GI 500 N GI 500 S 542,8/ 434,2 490,7/ 392,6 100,6 PDF